close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חגיגת קולינרית בשבועות

מערכת שורשא אייר, תשעז27/04/2017

עוגות גבינה וחג השבועות- הולכים טוב ביחד...

תגיות:
עוגת גבינה אפויה
צילום: אתר תנובה
לקראת חג השבועות כולם מדברים על עוגות גבינה... נכון, שזה לא כמו חגים אחרים בהם נהוג לקנות בשר ולעשות על האש, אך אנחנו יכולים לראות כיצד רשתות השיווק מציעות לנו מגוון רחב של גבינות, עוגות ומאפים לקראת החג, ואנחנו דואגים למלא את המקרר ולהכין ארוחה על טהרת הגבינות.

בשביל ליהנות מחגיגה קולינרית בשבועות, אנחנו לא צריכים להיות טבחים או אופים גדולים, מספיק שנרכוש עוגת גבינה אפויה, בין אם מקונדיטוריה סמוכה לבית, בית קפה או אפילו אם נזמין עוגה כזו משף שאנחנו מכירים. לשמחתנו יש לא מעט מקומות מהם אפשר להזמין ויש לא מעט דוגמאות של עוגת גבינה אפויה שאנחנו יכולים ליהנות ממנה ואפילו להציע לאורחים שלנו.

לפני שנציג כמה דוגמאות של עוגות גבינה או רעיונות אחרים שניתן להגיש בשבועות, חשוב לציין, שתי נקודות אשר מוטב שלא נשכח, הראשונה, אומנם אין בשר בארוחות שבועות אך סביר להניח שהאורחים הטבעוניים ישמחו גם ליהנות ממאכלים ללא גבינות, אשר אנחנו יכולים לצד עוגת גבינה אפויה להגיש עוגה ללא גבינה ומי שרוצה להשקיע, יכול להגיש עוגה עם מוצרים תחליפי חלב וגבינה.
הנקודה השנייה, עוגת גבינה אפויה, היא מן הסתם רק דוגמא אחת למנות שאנחנו יכולים להכין ולהגיש, רצוי לבנות תפריט שיכלול מנות ראשונות, סלטים, מנות עיקריות, והכל כפי שאמרנו, על טהרת החלב והירקות.

איזו עוגת גבינה אפשר להגיש לאורחים בשבועות
העוגה הקלאסית, היא כזו שהחלק הנמוך שלה אפוי והחלק העליון, הכיסוי, הוא של גבינה לבנה, חמישה או תשעה אחוז. בחלק האפוי אפשר להוסיף צימוקים, אגוזים ואפילו שוקולד. מדובר על עוגת גבינה קלאסית שמשך זמן ההכנה שלה הוא לא יותר מעשרים דקות, ועל פי שפים מומחים, אפילו שף מתחיל יכול להכין אותה. זו עוגה קרה אשר אפשר להגיש אותה בסוף הארוחה. אם משתמשים בגבינה לבנה לא שמנה, אז האוכל שאכלנו במהלך הארוחה לא אמור להפריע לנו.

מלבד עוגת גבינה קלאסית, אפשר להגיש עוד שורה של מאכלים שיש בהן גבינות, אחלה ממאפים ממולאים בגבינה, פשטידות של גבינות וירקות, קישים, וכמובן פסטות וסלטים עם גבינות. מי שמעוניין בקינוח נוסף עשוי מגבינה, לצד העוגה, יכול להכין קינוחים כגון טירמיסו, פנה קוטה, וכן עוגות רולדה שיש בהן גבינות.

צריך לומר, היום להבדיל מבעבר, אפשר למצוא מגוון רחב של גבינות צהובות ולבנות, הן בשביל לאפות עוגות והן בשביל פשטידות או מאכלים אחרים. כמו כן, אפשר בעזרת האינטרנט למצוא מגוון רחב של מתכונים למאכלים עבור שבועות.
כל מה שצריך זה לפנות מספיק זמן בשביל להכין את הארוחה, לקבוע מה יהיה התפריט ולוודא שעובדים על פי ההוראות עם חומרי הגלם הנכונים ואז תהיה לכם ארוחה חלבית נהדרת לחג השבועות.
הוסף תגובה
עוגת גבינה אפויה
צילום: אתר תנובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה